SuPer D

salam dr coretan tanganku

Org dlu2 de menyatakan berbuatlah kpd ibu bapa sebelum terlambat, sygilah mereka, hargailah mereka sblm mereka diambil.

Aku bersyukur krn Allah ambik abah dlm keadaan yg baik tanpa menderita sebarang penyakit berat2. Cuma aku terkilan sebab abah xsempat merasa duit hasil aku kerja, xsempat nk akadkan aku time nikah, tersempat nak tengok anak cucu dia membesar,x sempat tgk aku konvo.πŸ’”πŸ’”
Cuba bayangkan aku konvo bulan 10 /2015, abah pergi bulan 8/2015..Terasa sangat time konvo bile MC 'suruh bayangkan pengorbanan mak ayah kamu semata mata untuk tgk ank dia berjaya, bayangkan cam mna rupa mak ayah bile nampak kite dapat sijil graduate'. Xsempat MC teruskan ayat lain sampai ayat mak ayah jer, maka mengalir la gugusan air di pipiku (hahaha manja budak nie). Kawan aku heran kenapa menangis??hahaha. Sedeh la kite, MC sebut sal mak ayah.😿😿
Lagipun dulu aku dah janji time konvo nk p makan nasi ikan bakar sama dkt bawah jambatan K. Ibai Semua tu tinggal kenangan jer😭😭😭😭.  Kita hanya merancang Tuhan yang menentukan. Betul x??

Dah lama nk tulis "CORETAN SAL MY SUPER D" tapi setiap kali nk taip, nak bercoretah sal ARWAH ABAH air mataku tanpa dikawal mengalir laju (ambil masa utk tabahkan hati😭).

Tidak ku kira betapa besar pengorbanan ABAH n My MUMMY semata mata untuk aku masuk U, kerja elok2 dan banggakan mereka.
Yang lucu sal ARWAH ABAH, setiap kali aku wat part time xkira la jauh ke dekat ker mesti dia p skording anak dia tgh wat pe. Dulu masa kerja dkt ZonRia mesti arwah datang beli barang. Time kerja dekat SK MART, setiap ary datang beli gula la biskut la, minyak la, surat kabar la. Masa kerja dekat Syed Perabot pn pusing2 depan kedai nk skording kite ( cam stalker plk rasa..hahaha)
Nampak jer garang tapi syg jgk dkt anak2 dia (of coz sgt ank kan). Walaupun tanpa diucapkan 'sayang' cam tu la arwah tunjuk kasih dia.

Kalau nk cite satu satu sal my Super D sampai ke sudah x abiz. Aku selitkan beberapa keping gambar sebagai ingatan buat aku pada masa hadapan agar tidak lupa ARWAH ABAH

Masa tunang Angoh, nampak x arwah tgh wat pe tu..hehehe
p/s: gamba akan dimuat turun dari semasa ke semasa. Loading!!mencari gamba

Comments

Popular posts from this blog

...

budak baru belajar